Alla inlägg under november 2012

Av evelina nordberg - 1 november 2012 22:54

Körde mys med djuren och Moa ikväll

Av evelina nordberg - 1 november 2012 18:52

Ja ibland tänker jag hit och dit.

Finns en person i min närhet som alltid varit någon jag sett upp till. Men nu undrar jag om det var ett klokt val. Denna person prioriterar annorlunda och det sårar mitt lilla hjärta när jag tänker på det.

Att prioritera det förgångna är viktigareän nuet och det känns sådär. Har lärt mig att leva nu och vet att den personen gjorde så förr men nu strävar personen bakåt och inte framåt. För mig är det otänkbart.

Denna person kommer alltid vara den främsta i mitt liv men tyvärr hörs vi aldrig men jag hoppas att denna person inser det för snart är det försent för mitt liv går vidare i full fart och jag har inte tid eller ork att truga och be och det är inte min stil.

Det är inte heller mitt sätt att be om något. Vill någon mig något så får de be mig... Jag har ingen ork kvar till att be att få göra något så då får de komma till mig helt enkelt.

Just nu känns vågen som min näst bästa vän. Från att ha gått från sista plats till nästan första!
Så länge den pekar nedåt men börjar den peka uppåt åker den ner på sista plats igen pronto!!

Just nu hör jag hur maten kokar och Moa sitter i gungan och hoppar med ett smörigt smörgåsrån och pratar med mizzy som helst av allt önskar att Moa ger henne rånet.

Imorgon blir det BVC och se hur lång skrutt är;)


Ibland vänder jag mig ut och in och inser nu att jag kommer prioritera hemma dagar mer än något annat:)

Nej nu mat och vid åtta bär det av till hästarna


Ovido - Quiz & Flashcards