Alla inlägg den 27 november 2012

Av evelina nordberg - 27 november 2012 00:31

Allt är spännande numera... Är det inte det ena så är det de andra...

Är så trött på min telefon så skulle vilja kasta den i havet! Åh skönt det hade varit... Inga sms, inga mail och inga telefon samtal...

Tycker nog att mitt liv är bra märkligt ibland... Folk tror att de har sådan koll men icke! Det är så roligt...

Sen så har många en lustig förmåga att lägga sig i. Hur/varför m.m
Blir så trött på folk som har så himla mycket åsikter om allt! Precis allting också... Ta det lugnt och andas...
Har också kommit på att sådana som har mycket åsikter tar ingen kritik tillbaks... Så är det!!!

Hur jag uppfostrar min dotter är min ensak... Inte någon annans... Jag uppfostrar henne ihopp om att hon kommer bli världens bästa lilla tjej..

Nä nu kör vi natten jag och Moa... Ha det

Ovido - Quiz & Flashcards