Alla inlägg den 8 november 2012

Av evelina nordberg - 8 november 2012 22:31

Haft en otroligt skön dag

Vaknade av ett sms från Kristin. Min plan på att duscha sprack rejält när tre underbara mammor med sina barn kom på besök. Där satt jag som ett utsketet päron som man brukar kalla det ;)

Vi hade som linda uttryckte det Liseberg för småbarn... Ha ha... Mycket grejer fanns det att leka med.

Var snortät när dom var här sen en halvtimma efter de gått var det borta! Allergisk mot besök! Ha ha

Moa var jättegrinig när alla gick. Hon ville haft kvar alla kompisar...

Sen åkte jag till mor för att hämta lite saker och sen hästarna...

Gjorde hästarna vid 22 så de klarar sig till minst 09 imorgon då jag har några telefonsamtal jag måste göra innan jag åker ner..

Måste nog åka till Kungälv på dagen imorgon med, suck!!!

Jaja... Sånt e livet...

Ha det gott

Ovido - Quiz & Flashcards