Alla inlägg den 6 november 2012

Av evelina nordberg - 6 november 2012 23:01

Ja idag pratar vi om katterna!

Imorse gick jag ner och hämta kläder till moa. Drog ut en låda och vem hittade jag där? Jo electra. Låst in sig själv i byrån.. Fast hon är min älskling ändå! Bästa katten någonsin!

Men den andra saken!!#!?{%>~#'!!

Han går under namnet idioten! Jo det gör han... Han går rätt in i dörren (bredvid kattluckan) och gör det om och om igen trots att han vet att luckan inte är 1 meter bred! åh nej han har inget fel på synen

Han skall vara med överallt! Skulle behövt ha han i en sele (kanske den som Moa växt ur nu?)

Åker till mammaträff och säger här är jag med Moa och ja just det katten hängde med också... Jag kommer bli känd som den knäppa tanten med katten i sele!

Tog kort på den gigantiska kattställningen som fått mitt vardagsrum att hamna snett för att sälja det för de ligger inte där ändå... Men nu när jag tittar dit ligger ju en katt där? Trött jag blir...

Nä tvätten skall nu hängas! Femte för idag


Ovido - Quiz & Flashcards