Direktlänk till inlägg 6 april 2013

Sundsby och härliga solen

Av evelina nordberg - 6 april 2013 16:15

Blev bjuden på fika idag :)

En anställd hade bjudit med mig till Sundsby och oj vad gott allt såg ut!

När vi kom stod det en stor present på bordet till Moa :)

Moa fick en bil som hon älskade! Hur gulliga anställda har inte jag?
Sen att hennes mamma fick trisslotter är ju inte fy skam heller ;)

Sundsby är en riktigt mysig plats med äldre hus, en stor damm och långa vandringsleder.. En riktigt härlig plats dessa vårdagar...!

På dammen åkte jag skridskor som liten. Vi gick dit med skolan och hade med oss lite fika. Nostalgi :) nu var den mest igenväxt tyvärr men roligt att se i alla fall

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelina nordberg - 11 april 2013 14:56

Nordberg.vimedbarn.se

Av evelina nordberg - 10 april 2013 09:03

Igår åkte vi och badade... Vi åkte till Vänersborg badpalats. Ett ganska litet mysigt ställe där man inte känner någon framför allt! Med min nya bikini kände jag mig lite bättre men inte bra :) har noll i entusiasm för min kropp och det känns ju ...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 02:44

Åh klickar in på jobbets mail... Skummar igenom lite lätt... Åh det öppnar vi!! Stort grattis till Evelina med personal i Stenungsund för att ni tog hem vinsten i tvätt tävlingen! 1:ā kvartalet avklarat och nu kör vi hårt på nästa!! Har lovat...

Av evelina nordberg - 5 april 2013 15:18

Vareviga dag kommer det 100 mail om rabatter och du blir först om detta! Jag förstår verkligen hur folk hamnar hos lyxfällan. Det är väldigt lätt att gå på alla erbjudanden man bombarderas med! På tal om shoppande så har jag äntligen hitt...

Av evelina nordberg - 5 april 2013 12:52

Bakade bröd imorse... Så underbart gott! Tänk vad lite som behövs för att få guldkant på vardagen :) Jag och Moa har badat.. Hon älskar att bada så nästa vecka får det bli att åka till badhuset en sväng :) då ska denna mamman få smyga runt och vi...

Skapa flashcards