Alla inlägg den 10 november 2012

Av evelina nordberg - 10 november 2012 23:59

Klart!!!

Imorgon hämtar jag hem ett släp ( det största jag kan hitta)

Sen ska det rensas!! Vad kommer allt ifrån? Sen åker det till tippen!

Är SÅ trött på alla saker överallt!! Varenda skåp skall rensas bort!

Bestämde mig nu! När huset är klart blir det garaget och vinden... Lite i taget!

Så imorgon skall jag även ta med 100 säckar hem så jag kan lägga all skit i något!

Jag börjar nedifrån...

Tvättstugan först... Sen fixa ordning där inne och så är det klart!
Klädkammaren- ut med allt och börja om.... Skall få ordning på hyllorna där inne och börja om
Sen sovrummet- ut med det mesta och in igen
Förråden nere- två stycken som är proppfulla!! Har inte öppnat dom på ett år så det kan inte vara SÅ viktiga saker
Osv...

Orkat inte med materiella saker helt enkelt.. Nu får det vara nog!

Materiella saker orkar jag inte hålla fast vid längre!!!

Ovido - Quiz & Flashcards