Alla inlägg under januari 2011

Av evelina nordberg - 31 januari 2011 12:03

Jaha.... inte mycket skrivet det sista men jag ska bättra mig...

 

händer alldeles för mycket bara så jag har knappt tid men jag löser det med!

 

men jag tänker mycket på mina vänner och de är de bästa som finns! de finns alltid där när jag behöver stödet och jag kan inget annat än uppskatta deras underbara energi som ger mig så himla mycket!

 

det finns många som är egocentriska till tusen men de är bortrensade totalt... inte tid med dom överhuvudtaget!

 

för att vara en bra vän ska man kunna lyssna och ta in samtidigt som man berättar..... annars funkar det inte!

 

men ni ska veta att trots att min tid knappt räcker så finna jag där för er!!

 

Av evelina nordberg - 24 januari 2011 15:50

Konstig dag på jobbet idag.....

 

Mycket frågor och folk som hört något någonstans, som frågar en massa... ärligt talat så svarar jag gärna på era frågor men ha inte en egen uppfattning från början för den e otroligt svår att ändra....

 

men måndag morgon skall vara sådan... märklig och lite trix och fix så löser sig det mesta!

 

men jag e fortfarande positivt!! såklart! varför något annat!!

 

 

Ska försöka städa loss och tvätta en stund och sen blir det ner till hästarna.....

 

Den som väntar på något gott*? ja du, den väntar tydligen aldrig för länge!!

 

 

Av evelina nordberg - 21 januari 2011 12:28

det e fredag idag, visste ni det*?

 

 

Idag e jag lycklig och kommer vara så framöver!

 

Aldrig har så många tvivlat som nu men vet ni vad*? det struntar jag i ärligt talat. Jag vet vad jag vill och kommer göra det...

 

jag känner solens varma strålar och njuter så innerligt mycket! ikväll e det jobb och det känns ganska bra för jag e ledig lördag och söndag...

 

ska ta långa promenader med min underbara hund!!

 

 

Love it!

Av evelina nordberg - 21 januari 2011 12:28

det e fredag idag, visste ni det*?

 

 

Idag e jag lycklig och kommer vara så framöver!

 

Aldrig har så många tvivlat som nu men vet ni vad*? det struntar jag i ärligt talat. Jag vet vad jag vill och kommer göra det...

 

jag känner solens varma strålar och njuter så innerligt mycket! ikväll e det jobb och det känns ganska bra för jag e ledig lördag och söndag...

 

ska ta långa promenader med min underbara hund!!

 

 

Love it!

Av evelina nordberg - 20 januari 2011 09:24

torsdag!

 

idag e det torsdag och idag ska jag fortsätta med städandet som jag smått påbörjade igår kväll

 

konstigt ändå? jag städar, städar och städar men det e alltid lika rörigt dagen efter... hur funkar det?

 

ska ner och slänga på Fanny ett täcke sen då jag tog av det på grund av solen

och hästar mår ju lika bra som oss av lite sol!!

 

ska engagera mig i mitt nya mål i livet också!

 

love it!!!!

 

Av evelina nordberg - 19 januari 2011 11:34

onsdag!!

 

idag är det onsdag och jag vaknade med extrem huvudvärk men åkte glatt ner till stallet och myste med underbara hästar!

 

  

 

idag ska jag faktiskt (tro det eller ej) bara ta det lugnt...

 

känns behövande idag..

 

Nu är det ju min helg kan man säga eftersom jag jobbat hela helgen så är det som lördag idag... 

 

Min hund löper just nu på tal om ingenting och är därmed ett riktigt jobbigt monster! piper konstant och vill springa in och ut konstant... men jag får vara snäll mot henne (vet trots allt hur det e att ha sin roliga vecka) ha ha

 

Måste ringa hovslagaren denna månaden men det e ingen fara med Fanny då vi inte kunnat rida på evigheter

 

Nu är det dock snart vår och solen kommer skina på denna is och snö som ligger på backen och ta fram de små gröna stråna som både jag och mina djur gillar....

  

 

fast mest längtar jag ju såklart till det här

          

 

23 mars drar jag till varmare breddgrader (thailand) och jag längtar så mycket så att jag redan börjat plocka fram sommarkläderna (lite smått) och när jag kommer hem är det full vår och ridsäsongen börjar!!

 

 

Kram Kram

 

 

Av evelina nordberg - 18 januari 2011 13:22

tisdag ja...

 

redan skrivit en gång men måste dela med mig av den glädje jag känner från nära o kära!

 

Älskar alla som är så underbara trots att det finns massa negativa människor där ute så är de positiva de som väger upp!!

 

  

 

döm mig inte efter rykten, det säger mer om dig än om mig!!!

Av evelina nordberg - 18 januari 2011 09:40

idag är det tisdag....

 

känns faktiskt riktigt skönt! jobbar idag och fredag men annars e veckan ledig (som det ser ut i alla fall)

 

Imorgon bitti ska jag till de mysiga hästarna! myspys!

 

Känns som om min otur börjar släppa nu.. så jäkla skönt... kan behövas för nu har det varit alldeles för mycket det sista men det blir väl vad man gör det till kanske?

 

Jag kom hem från jobbet igår och möttes av två katter och en hund ( alla med stora ögon) kändes så himla skönt med tre små varelser som var extremt glada att se mig och när jag vaknade imorse låg en katt vid min arm och en på magen...

 

Mizzy låg ovanför trappan och tittade ner för att se om jag kunde komma upp snart?

 

idag är det jobb ja, ska bli skönt faktiskt. jag håller på med att skriva upp allt som har fel ean kod så det tar sin lilla tid men snart klar... tiden går fortare då så det e skönt...

 

 

kram

Ovido - Quiz & Flashcards