Alla inlägg den 23 november 2012

Av evelina nordberg - 23 november 2012 01:21

Vilken dag/dagar

Idag hälsade vi på Gammo vilket vi gjort varje dag sen de åkte. Gav henne mat, dricka och godis. Mat och mat??? Frysta portioner från affären för dem äter hon.

Moa älskar sin Gammo... De är ursöta ihop... Åldern spelar absolut ingen roll.

Trodde det skulle bli jobbigt med Shell/hund/häst/Moa/hemmet m.m och mormor men funkar bra.. Någon måste ju hjälpa henne!

Idag fick jag reda på att jag hade en morfar i livet. Eller ja, han var i livet men tyvärr nu avliden. Men det ännu märkligare är att jag har i alla fall en morbror... Vem vet om det finns fler? De visste i alla fall inte om att min mor fanns... Tänk vad de har missat :)

Jag har hela mitt liv trott att jag hade 3 kusiner. Men jag kanske har massor?

Att min mor dessutom får beskedet i USA gör det svårare. Jag kan inte åka ut och krama henne :(

Åh vad jag saknar dom..!!

Moa har varit orolig i flera nätter nu. Är så himla jobbigt.. Men jag gör allt för henne. Hon är mer mammig nu än någonsin. Men har jag haft henne i nio månader i magen kan jag gott ha en klängapa runt mig i nio år till...

På 1177 trodde dom hon hade nattskräck men ändrade sig sen och trodde det var tarmarna. Hoppas allt jag kan för att hon absolut inte ska få
Min sjukdom...

Har fikat idag med Jenny, Kristin och Maria. Jättemysigt!! De är så underbara människor allihopa. Jag tycker det är underbart att umgås med dom. Så himla synd att Jenny flyttar på lördag... Stanna kvar!!!!

Gjorde ju en bok till hennes barn från oss. Så roligt att hon blev så glad!!

Imorgon blir det Kungälv med Maria

Nä nu tar jag denna dag och stoppar i ett bortglömt fack någonstans!!!

Ovido - Quiz & Flashcards