Alla inlägg den 5 november 2012

Av evelina nordberg - 5 november 2012 22:43

Åh vad jag blir....

Fast först:

Hade morgon kaffe med Moas mormor och gammelmormor... Rätt fantastiskt ändå med 4 generationer som dricker morgonkaffe:)

Min mormor är en fantastisk person som inte kan datorer men fortfarande vill vara uppdaterad så ibland kan hon fråga apropå om det hänt något på Facebook det sista och då diskuterar vi det.

Hon vänder in och ut på sig själv för att vara snäll och det är hon ändå även om hon inte skulle vända in och ut på sig. Moa har fått raggsockor som hon stickat och de använder vi flitigt jag och Moa.

Jag hoppas att jag får uppleva många morgon kaffe med henne...

Ibland undrar jag om andra saker:
Prioriteringar...

Vissa människor prioriterar helt annorlunda. Jag värdesätter och prioriterar min lilla Moa men vissa prioriterar helt andra saker i sina liv. Förstår inte och kommer aldrig att förstå!

Idag hade jag förutom morgonkaffe en underbar dag med fika... Mycket trevligt och mysigt.

Sen hem till bästa Maria och surprise! Där väntade en underbar dress till Moa med mössa och dregglis och ett urfint ljus till mig som Maria hade fixat själv! Gulliga hon och så var min dag den bästa på länge!

Nu till Fanny: bästa hästen som finns men tiden finns inte. Funderar på att låna ut henne på foder för hennes bästa men vill absolut inte göra mig av med henne! Älskar den hästen och hon är banne mig snällare än tåget och bästa barnhästen som finns!

Men eget företag, en bebis och ett hem gör det inte rättvist för henne. Får se hur jag gör...

Nä eftersom jag har nada planerat imorgon så blir det utsläpp av hästar och hemma hela dagen... Städ/tvätt och allt annat som hör till... Härligt!

Ska rensa skåp och liknande också!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards