Alla inlägg den 9 november 2012

Av evelina nordberg - 9 november 2012 17:14

Började dagen med samtal hit och bog upp och ner med! Världens tråkigaste är art prata i telefon. Oavsett vem det är verkligen... Får paniken..

Idag när jag hade min dagliga dos av Maria hittade jag två korgar... Som jag tänkte måla vita och Maria var supersnäll och hämta dom men varken jag eller hon trodde de skulle vara så stora...

På vägen hem får jag ett samtal av Maria där hon förklarar paniken av hur stora de var. En i bagaget och en i baksätet. Men då ska ni förstå att det ska sitta två barn där bak också:) jag tyckte hon var så skön/..

Men hämtade det gjorde hon:) duktiga och snälla hon!!

Fick hämtat Emil på torp också... Ringer man och ber så snällt så kan jag inte säga nej såklart.,,

Nu till Shell....

Ovido - Quiz & Flashcards