Alla inlägg den 14 november 2012

Av evelina nordberg - 14 november 2012 19:18

Idag är idag och imorgon en annan dag... Filosofiskt??? Jag vet

Idag fick jag väcka skrutten men ville så gärna krypa ner igen.. Idag går hästarna ute så då kan jag åka ner lite senare...

Jag är extremt morgontrött och det skadar/hjälper inte att jag går och lägger mig vid tre tiden?

Just nu agerar jag bullmamma... Jag är egentligen inte sådan men just idag ger jag det ett försök..

I ugnen står nygjorda köttbullar och på spisen står potatisen och puttrar till moset...

Förut kände jag mig smått desperat... Köttbullarna låg i stekpannan, potatisen höll på att skalas och hunden satt och pep. Mitt i allt kom Moa och hade fyllt sin blöja till bredden/toppen och utåt. Kände att jag fick 15 nya gråa hår minst i panik..

Hade även mysig fika med grannarna.. Moa visade sin bästa sida en stund men sen tyckte hon att det räckte och somnade..

Min hund har pip och skrik vecka... Hela dagarna låter hon som en mus fast i STOR skala! Blir smått galen!

Nä nu kallar potatisen på mig!

Av evelina nordberg - 14 november 2012 02:26

Imorgon bitti är det hästarna (eller ja, om typ 6 timmar)
På dagen tänkte jag sova ikapp lite med Moa då hon ändå sover

På torsdag skall jag till en barnbutik som har utförsäljning... Kan ju hitta något roligt? då ska jag ändå förbi jobbet så...

På fredag blir det Göteborg och hämta en överraskning till en vän

Lördag/söndag= Shell

Givande???

Idag var jag på jobbet och städade oljelagret... Hatar oordning men vad fint det blev sen! Nu ser man vad man skall beställa i alla fall..

Smygstartade julen lite också.. Julmust har vi haft länge men ställde upp ett ställ med godis och liknande..

Imorgon har jag lovat Emil köttbullar och mos så det får jag väl hålla? Moa blir glad då också.

Idag hade jag en mysig dag med Kristin, linda och Maria. Svälla Maria bjöd på pannkakor och ananaspaj. Gulliga hon!!

Nu ska jag krypa ner i sängen.

Ovido - Quiz & Flashcards