Alla inlägg den 30 november 2012

Av evelina nordberg - 30 november 2012 14:39

Här sitter jag och Moa sover bredvid i soffan...

Tycker att jag faktiskt varit duktig som *städat* om nu att sätta på diskmaskinen på on knappen och flytta tvättmaskinens vrede ett steg till höger räknas som städande?

Ska snart bege mig till den fantastiska, roliga och underbara inventeringen på jobbet! Eller ja??
Fantastisk-knappast
Rolig-inte troligt
Underbar-skojar jag eller?

Dra eran egna slutsats men mitt faktum står kvar! Den e otroligt tråkig, snurrig, jobbig och smått ofantastisk!

Så ikväll ser ni mig i mina urtvättade gympa byxor (som är synd att kalla gympa kläder för de har då aldrig blivit använda till just det!) sittandes på ett iskallt stengolv och räkna kinderägg, klubbor eller varför inte räkna lösgodis??

Åh vad jag ser fram emot det mina vänner!! Åh vad gör ni för roligt denna kväll? Inte alls avundsjuk på vad ni än gör!

Mitt projekt om julgran lades ner lika fort som tanken dök upp! Fick en snilleblixt och tog in en gren från utsidan förut. Två sekunder senare hade katterna tagit av bären med deras tassar och spridit dom över huset. Hunden hade gnagt av barken på grenen och Moa satt och slog med den mot köksskåpet. Åh tack vad snälla ni är!!

Tänk er då en julgran??!??!???
Tar in den fin och frodig och slutar med att jag slänger den på tippen!

Love!!

Ovido - Quiz & Flashcards