Alla inlägg den 15 november 2012

Av evelina nordberg - 15 november 2012 23:05

Mitt liv i stort!

Bajsblöjor.... Hmmm
Bajsblöjor.... Hmmm


Jo men visst det var nog allt??

Jo det var intressant...

Min kära vän har köpstopp. Jo hon har det! Men hon är så underbar för alla ursäkter godtas precis som med mig. Men det är ju jul snart eller vi behövde det eller liknande.... Fy vad jag känner igen mig...

Men det är faktiskt ganska underbart på alla sätt och vis! Visst jag har mycket grejer men jag slänger/ ger bort ännu mera grejer... Fast vissa saker går trögt att slänga... ;)

Ska försöka fortsätta i helgen dock...

Imorgon skall jag till Göteborg. Hämta surprise!! Sen villervalla outlet och sen hämta bästa Bettan!!!

Men först frukost med the fantastic four!!!

Skulle behöva någon som ger mig kraft att röja alla rum!!! Ställa en container utanför och BARA slänga!!!!!

Vilken frihet!!! Nä får ta semester en helg och bara göra det!!!

50% av alla äktenskap slutar olyckligt
Men 100% av alla gör det själv glassbarer slutar lyckligt


Av evelina nordberg - 15 november 2012 15:58

Tänkte köpa något av detta till Moa i julklapp

Hängaren måste hon ha! Så himla söt

Lakan med hennes namn och självklart i rosa!

Sen dessa leksaker

Av evelina nordberg - 15 november 2012 15:38

Idag vaknade vi lite sent... Moa har snurrat hela natten och vaknade vid 06 men gav henne en flaska och sen somnade vi om... Mys!!

Åkte till öppna.. Alltid roligt att mysa.. Träffa alla mammor och bara tjöta..

När jag skulle åka därifrån hade jag punktering:( fick rulla till Statoil och trycka i luft i däcket och det höll...

Åkte ut till min mor och drack kaffe.. Alltid lika roligt...

Nu inser jag när jag ligger och tittar på real housewifes att mitt hus behöver städas... Har en hund som fäller järnet... Min soffa var svart och är numera vit då hon tror att det inte syns att hon legat där när jag varit borta..

Hade en diskussion häromdagen. Om man får något säljer man det sen då?
Om jag får något till exempelvis Moa. Kan man sälja det när hon inte använder det då? Personligen har jag svårt för det. Vet inte varför men tycker det är lite märkligt..

Om man nu absolut inte ska mera barn så visst men om man tänkt ha mera barn så kan man ju faktiskt spara det??? Men om jag köper något så jag sälja det sen...

Nu ligger min docka ute i vagnen... I liggdelen för tro det eller ej så får hon gott och väl plats i den fortfarande... Så nu kommer jag nog använda den lite mera..

Nä nu blir det tvätt

Ovido - Quiz & Flashcards