Alla inlägg under juli 2012

Os

Av evelina nordberg - 28 juli 2012 11:57

Alltså sport i all ära... Tycker att utövarna är superduktiga men när spenderar jag en hel dag framför simning, beach volleyboll och lIknande??

Lägger min energi på skrutt istället som har rejäla sviter efter sprutorna. Igår sov hon 15 timmar på raken... Helt sanslöst.. Hög feber och allmänt trött.. En sak funderade jag på... Förra gången hade hon inte ett märke och inga sviter... Denna gången är hon helt blå och hur hög feber som helst... Märkligt!

Av evelina nordberg - 26 juli 2012 20:34

Underbar fika, underbar shopping med min mor o hon är för go.. Storshopping på nk är ju aldrig fel...
Ikea på hemvägen...

Av evelina nordberg - 25 juli 2012 18:46

Soligt ute idag:)
Fast det är grillväder kör jag idag stekt fläsk och löksås

Av evelina nordberg - 24 juli 2012 11:57

Blogg.jollyroom.se


Vinn en spjälsäng!

Av evelina nordberg - 24 juli 2012 11:41

Vardagsrummet fick sig en uppfräschning dessa dagar, tyvärr slipade jag inte noggrant på föregående problem men nu struntar jag i det

Av evelina nordberg - 21 juli 2012 00:17

Idag åt jag frukost med mor ute på drömmarnas ö! Där ska jag bo i framtiden!!

Sen mysfika med Maria, Fenix och Tilda..

Upp till torp för att handla gräsklipparknivar och högtrycks munstycke... Ringt far om att få låna motorsåg så jag kan kapa träd = kvällssol!

Såg nog ganska hemma ut på maskin avdelnIngen på bauhaus då gubbarna frågade mig om råd:)

Fick köpt spackel så imorgon spacklar vi och kör ut nedklyven till far då han ville låna den

Sen fick jag hjälpt Maria med att köpa leksak till tildis!!

Skön dag

Av evelina nordberg - 21 juli 2012 00:12

Idag åt jag frukost med mor ute på drömmarnas ö! Där ska jag bo i framtiden!!

Sen mysfika med Maria, Fenix och Tilda..

Upp till torp för att handla gräsklipparknivar och högtrycks munstycke... Ringt far om att få låna motorsåg så jag kan kapa träd = kvällssol!

Såg nog ganska hemma ut på maskin avdelnIngen på bauhaus då gubbarna frågade mig om råd:)

Fick köpt spackel så imorgon spacklar vi och kör ut nedklyven till far då han ville låna den

Sen fick jag hjälpt Maria med att köpa leksak till tildis!!

Skön dag

Av evelina nordberg - 21 juli 2012 00:07

Idag åt jag frukost med mor ute på drömmarnas ö! Där ska jag bo i framtiden!!

Sen mysfika med Maria, Fenix och Tilda..

Upp till torp för att handla gräsklipparknivar och högtrycks munstycke... Ringt far om att få låna motorsåg så jag kan kapa träd = kvällssol!

Såg nog ganska hemma ut på maskin avdelnIngen på bauhaus då gubbarna frågade mig om råd:)

Fick köpt spackel så imorgon spacklar vi och kör ut nedklyven till far då han ville låna den

Sen fick jag hjälpt Maria med att köpa leksak till tildis!!

Skön dag

Ovido - Quiz & Flashcards