Alla inlägg den 17 november 2012

Av evelina nordberg - 17 november 2012 22:54

Åh denna dag har nu passerat... En likadan imorgon men då har min underbara skrutt namnsdag...

Nu kryper hon för fulla muggar och mina ljusstakar/blommor/saker far åt alla håll och kanter.. Helt galet!!

Tänkte idag att jag vill slänga ut allt och börja om men det lär ju inte ske?

Har ni en dröm om hur det ska se ut? Det har jag och sakta ska jag förverkliga den men när jag är klar lär det vara omodernt!

Är så trött att ögonen går i kors!

Så för att slippa ha massa konstiga ord så god natt!!

Av evelina nordberg - 17 november 2012 00:46

Ja natt var det här!!!

Just nu rullar Johan Falk på dvd:n.. Barninfiltratören... Verkar ok ändå... Men ändå inte helt bra eftersom jag bloggar istället??

Dagen började med att köpa frallor till fantastic four!! Mysig frukost följde därefter men en blev dålig och hörde sedan att det blev bättre men det gick så fort så hann knappt reagera men skönt att det ordnade sig,..

Sen mötte jag mor i Stenungsund och drog till Göteborg.. Villervalla outlet med 70%!!! Oj oj säger jag bara..

Eftersom k har Köpstopp så handlar jag för henne :)))

Hittade massa saker men ångrade massor när jag åkte därifrån för jag ville ha mera!! Hittade bland annat en superfin jeanskjol till Moa!

Upp till Shell imorgon bitti 05:30, så dags för sängen strax..

Sen på eftermiddagen blev det goda mackor hos Annelie och Björn.. Moa stortrivdes..

Sen hämtade vi Bettan och åkte hemåt.. Dagen avslutades med thai mat... Underbart!

Nä har massa att säga men orkar inte nu! Ha det!

Ovido - Quiz & Flashcards