Alla inlägg den 21 november 2012

Av evelina nordberg - 21 november 2012 00:11

Japp! Det är det eller? Extremt veckovill är jag men ärligt så har jag extremt mycket att tänka på så struntar i om det idag är fredag eller måndag!

Vaknade lagom tid idag... Eller varför lagom egentligen? Har inte haft sovmorgon på Gud vet när!

Vaknar nästan alltid på samma sätt... Någon liten skrutt drar mig i håret eller pillar mig i näsan.. Tittar upp och där ligger världens sötaste tjej och ler mot mig. Kan det bli bättre? Förutom håret och näsan så nej!

Har en fundering... Alltså denna fasad? Om man tvunget måste bygga upp en fasad så undrar jag vad som döljer sig innanför? Fast ingen kan veta hur det är innanför det rosa,gula eller blåa huset du passerar varje dag. Du kör förbi och i trädgården står en tjej/kvinna/dam med krattan i högsta hugg och vinkar glatt. Du vinkar snällt tillbaks och tänker vad bra de har det!

Men har de verkligen det så bra? Vet du om hon är superlycklig? Eller om hon tycker allt e fruktansvärt?

Idag var vi på 1 års kalas! Eller ja dubbelt 1 års kalas för dom är ju två de små liven. Vi hade köpt massa saker till deras nya rum.
Hade bland annat beställt två stolar som jag fick hämtat i Göteborg i fredags.. Tur att Annelie hjälpte mig beställa sådana:)

Sen fick jag en snilleblixt! Får det ibland! Tyckte att ett kort var lite halvtråkigt så jag bad alla skriva en hälsning och sen skrev jag ut alla kort från öppna förskolan och satte in i ett album. Ett album de kan titta i och minnas oss.. Vi som kommer sakna dom när de flyttar på lördag.. Men de kommer få det toppen!

På rad satt 10 mammor som började gråta när J:s tårar kom... Såg nog ut som om vi alla var höggravida och hormonerna spelade oss ett spratt.

Nä nu slog sömnen till och jag inser att sängen ropar på mig!!! Den vill att jag kommer nu!!

Ovido - Quiz & Flashcards