Alla inlägg den 25 november 2012

Av evelina nordberg - 25 november 2012 12:26

Idag är det söndag..

Känner mig pigg men kroppen vill nog sova lite..

Kollar på reprisen av så mycket bättre. Klarar inte Silvia vrethammar. Hon är för mycket och hon är lite för självgod för mig.

Igår på jobbet var hela gänget samlat. Tycker det är så härligt att de finns där..

Idag blir det vinterskrud på bilen, in till jobbet en sväng och sen bingolotto med mormor.

Känner att hon sitter där ensam när mor och far är borta och så lång tid tar det inte att åka dit och hälsa på en stund, hon kanske bara vill ta en kopp med någon nu när hon är ensam.

Nu längtar jag till Ullared. På lucia drar jag för jag VÄGRAR knö med alla människor. Detta är ju den värsta månaden där och speciellt efter löning. Så nej jag avvaktar men blir gott sugen när alla pratar om det men kan faktiskt vänta 2 veckor :) får något att se fram emot istället..
Så Maria!!!! Sluta prata om Ullared för jag vill åka nu..

Moa är nu helt vild... Skall gå överallt och massakrerar allt i sin väg.. Känns galet hur fort det gått...

Nu skriker hon aura och det betyder tydligen något att dricka...

Kram

Av evelina nordberg - 25 november 2012 04:03

Klockan är 04:00... Time for bed!

Fredag var en minst sagt hektisk dag men både det ena och det andra..

Fick gjort massor och lite till trots att det dök upp lite oväntat.

Kommit på att jag har världens sämsta tålamod:)

Träffade trevliga vänner på kvällen...

Orkar inte mer nu

Ovido - Quiz & Flashcards