Alla inlägg den 4 november 2012

Av evelina nordberg - 4 november 2012 22:26

Idag fixade jag på Shell.
Nya hållare för torkarblad, ny kampanj, städa kontoret och allt annat..

Sen fick jag fin besök av Maria med tildis och Fenix... Lite kaffe och mys...

Efter jobbet blev det middag hos Yvonne och Ronnie... Jättegott!

Sen stallet och mockade och tog in 4 hästar som verkligen INTE ville in.... Fick hämta dom en och en...

Imorgon tänkte jag mig frukostkaffe hos mamma för Moa lär ju vakna tidigt ändå..

Nä nu måste jag fixa tvätten, Diskmaskinen och sanera barnvagn inför imorgon...

Är mäktigt trött men men.. Tänkte städa förut men lutade mig tillbaks och insåg att jag har en hel vecka på mig!

Är så sugen på kaffe! Vill gärna ta en kopp men 22:25 på kvällen?

Nä nu får det vara nog

Ovido - Quiz & Flashcards