Alla inlägg under juni 2011

Av evelina nordberg - 29 juni 2011 08:51

denna dagen skall bestå i att vila...............



men en fika kan man hinna med...........



jag orkar verkligen inte skriva mer´för det som händer i mitt liv just nu skriver jag inte här..............





Av evelina nordberg - 28 juni 2011 09:24

Just nu är jag så trött på det mesta.... Men så är det.. Får strax dra in till jobbet o hjälpa till en sväng men sen blir det Kungälv o farfar en sväng.... får se hur det går på jobbet först. ska åka in strax och jobba.



fick bokat en tid i eftermiddag för frisör. behöver slappna av lite....


ha det!

Av evelina nordberg - 26 juni 2011 17:22

ska få för mig att lägga ut nya bilder på hästarna snart kanske??

snart så får jag tummen ur tror jag...


träffade en gammal vän nu vad roligt det var.... ibland tänker man att man ska ringa, sms:a doom men det blir aldrig av...


By the way... lite fånigt men köpte mig en ny jacka höromdagen... som jag spanat efter den och nu slog jag till!! skönt!!


ska börja bunkra inför vintern snart med spån o liknande.... alltid bra att vara ute i god tid....


ska försöka vara ledig några dagar i vekan (om det går) så då ska jag ta hand om Fanny... (rida o mysa)


ha det gött

Av evelina nordberg - 6 juni 2011 12:35

ja man kan säga att det var ett tag sedan jag var här...


livet rullar på och jag med det...


har nu eget företag och jobbar jobbar jobbar...


har även hunnit med massa ridning med min pärla

 

vi rider långa skogsturer men igår var det så himla mycket knott att jag fick hoppa av och dra bort allt under magen där det satt hur många som helst så nu blir det flugtäcke på vid ridning.                                                                                                             känns väldigt skönt att slappna av en stund med en ridtur... kan verkligen behövas....                                                                                                                                                                       saknar dock alla vänner som jag knappt hinner med men det tar jag igen sen... hoppas de finns kvar då?                                               

några av alla de underbara i min närhet (caisa o andrea)


                                                                                                  på något sätt så växer alla upp och jag med dom. jag hinner inte allt och har på senare tid insett detta.

varför är det så? dygnet borde ha 100 timmar så hade jag fixat det. lovar!!!


man pratar mycket om tid o rum men på något sätt uppskattar jag en kopp kaffe hos mig eller en vän så otroligt mycket mer än innan.

en stund för lite prat helt enkelt.!.!


Man kan inte finnas där för alla hela tiden men jag finns där när ni behöver mig. slå en pling!!!


                                                                                                 Att på något sätt emellan allt hinna med sig själv kan vara svårt men vad gör 5 minuter extra i duschen eller 5 minuter på altanen? inte så mycket men för själen gör det otroligt mycket....


                                                                                                 Jag har också insett att jag kanske inte behöver åka överallt utan andra personer har också bil o körkort. så varför ska jag stressa runt? nepp jag tar det som det kommer helt enkelt.....


                                                                                                 Mycket har hänt o mycket kommer att hönda. men ett steg i taget. kanske blir två fram o fem bak men någongång ska jag ta 100 fram och inga bak. någon som förstår?

                                                                                                 puss på er!


 















Skapa flashcards