Direktlänk till inlägg 3 november 2012

Natten

Av evelina nordberg - 3 november 2012 02:24

Nu är det natten...

Var på Shell till 00:30 och sen ner till mc donalds där det blev hamburgare utan ost och sås och lite snack med Janne som följde med. På utsidan stannade en skum bil med en V70 bakom, min tanke var direkt polisen;)
Visst var det så.. Var ju tvungen att stå kvar en stund;)
Hur var det här då?
Jo bra men vad fan vill ni?
Körkort och vems e bilen?
Pappas och här har du!
Brukar du bilen?
Ja det gör jag
Mmmmm... Oskattad, oförsäkrad och avställd? Inte bra..
Ja jag vet men vi var hungriga...
Sen åkte jag...

Har funderat på en sak?
Allt man gör räcker liksom inte..
Man försöker vara snäll och hjälpsam men det hjälps liksom inte för oavsett vad man gör vänds det åt fel håll eller också begärs det lite till.

Jag försöker verkligen finnas för alla och försöka hjälpa till men tänker inte krusa någon!

Jag har bara 24 timmar på ett dygn
Sover 5-6 timmar
Hästen 1timma
Shell 8-9 timmar
8 timmar kvar som ska innehålla
huset
vänner,
MOA (fast hon är 24 timmar i och för sig)
Djuren hemma
Det vardagliga som att handla m.m

Svårt att få det att gå ihop och prioriterar så mycket det går...

Imorgon är jag bara hemma hela dagen förutom hästarna på kvällen då för jag måste städa, tvätta m.m

Har lite feberfrossa nu och hoppas det har gått över imorgon:)

Idag var vi på BVC
Lång liten tjej har jag :) 77 cm
Dåligt med vikten bara men jag får kämpa i henne mat.. Nu ska hon nästan bara äta min mat så får laga massa gott:)

Fast hon e pigg, före i utvecklingen och bara helt underbar!
Så säger någon att hon är tjock så kommer jag bli vansinnig för jag kämpar för att få henne att äta ordentligt.

Så imorgon tar vi mysfrukost med smörgås och äggröra. Bara mysa och det får ta sin tid så får hon i sig det hon vill.

Måste säga att min mamma är bara bäst eller ja, pappa också.
Min far hälsar på mig på jobbet jämt och hjälper mig med allt möjligt
Min mor hjälper mig så himla mycket med Moa och det känns underbart att ha dom

Idag har Gammo t ex gjort matlådor till Moa vilket uppskattas hur mycket som helst!

Nej snart ner i sängen med förhoppningen att katten värmt upp den lite;)


 
 
Ingen bild

Cissi

3 november 2012 10:01

Hej Hjärtat..
Härligt att Moa skruttan växer... och så länge du ser att hon äter och mår bra så är det ingen fara med hennes vikt... mina har alltid legat under viktkurvan och speciellt när dom började röra på sig så dalade dom... men dom klarade sig ändå ;) lita på dig själv och att du som känner henne bäst skulle märka om hon inte mår bra...

Och detta med att ställa upp på allt och alla e en underbar egenskap du har, men låt inte bli att tänka på dig själv oxå... man måste va lite ego ibland och bara ägna den tid och energi man har till sig själv och sina närmaste....Var rädd om dig du lever bara en gång och tänk på att leva för din egen skull och inte för andra....
Massa kramar till dig och lilla bus <3

evelina nordberg

11 november 2012 00:01

Åh underbara du!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelina nordberg - 11 april 2013 14:56

Nordberg.vimedbarn.se

Av evelina nordberg - 10 april 2013 09:03

Igår åkte vi och badade... Vi åkte till Vänersborg badpalats. Ett ganska litet mysigt ställe där man inte känner någon framför allt! Med min nya bikini kände jag mig lite bättre men inte bra :) har noll i entusiasm för min kropp och det känns ju ...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 16:15

Blev bjuden på fika idag :) En anställd hade bjudit med mig till Sundsby och oj vad gott allt såg ut! När vi kom stod det en stor present på bordet till Moa :) Moa fick en bil som hon älskade! Hur gulliga anställda har inte jag? Sen att...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 02:44

Åh klickar in på jobbets mail... Skummar igenom lite lätt... Åh det öppnar vi!! Stort grattis till Evelina med personal i Stenungsund för att ni tog hem vinsten i tvätt tävlingen! 1:ā kvartalet avklarat och nu kör vi hårt på nästa!! Har lovat...

Av evelina nordberg - 5 april 2013 15:18

Vareviga dag kommer det 100 mail om rabatter och du blir först om detta! Jag förstår verkligen hur folk hamnar hos lyxfällan. Det är väldigt lätt att gå på alla erbjudanden man bombarderas med! På tal om shoppande så har jag äntligen hitt...

Ovido - Quiz & Flashcards