Alla inlägg den 31 januari 2013

Av evelina nordberg - 31 januari 2013 18:33

Riksmötet 2013

Ger mig?? Inte mycket!

Känns ganska ensamt utan Moa.. Man får lov att tycka det faktiskt..

Eftersom jag slutat äta godis och sådant så känns allt överflödigt och speciellt när alla bär runt på överflöd av godis och bakelser. Och bara fyller sina påsar och väskor!!

Känns också lite i mammahjärtat när man ringer och hon börjar gråta när hon hör mig. Tårarna har varit nära många gånger!

Hade köpt hem massa färsk frukt (bär som hallon, blåbär och björnbär) som hon tydligen älskar och skulle ge mig fan på att hon tar sitt första riktiga steg nu när jag e borta. Det hade varit lyckat!!

Fick köpt nya skor idag som jag måste använda!! Så härliga och snygga. Tråkigt att jag glömde mina hemma? Eller inte!!

Kom på för en stund sen att jag faktiskt inte ätit något.. Hmmm
Intressant eller hur?

Ringde jobbet och det har inte brunnit ner trots att U gärna önskade detta på grund av dataproblem och massa leveranser av lotter av alla dess slag!

På förra mötet satt en tant på 60+ och härmade föreläsaren på skånska. Alla skämdes utom hon och det kändes otroligt märkligt..14 eller 60???!!?

Nä nu beger jag mig in på möte med ett glas vitt och pratar danska för det gör dom tydligen??!?!!

Med alla supersminkade människor som beter sig som 14 och allmänt är irriterande!!

Av evelina nordberg - 31 januari 2013 00:55

Nästan färdigpackad ;)

Sista imorgon och nej blev inte en kort lista utan LÅNG!! Varför blir det alltid så? Blir så trött på mig själv!

Idag fick jag fina blommor i födelsedagspresent (för tidig)
Blev så himla glad! Tänk vad lite kan göra! Jag är i och för sig inte svår att göra glad.

Nu känns det jobbigare än någonsin att lämna moa.., vi kämpar vidare med att sova på natten men bricanylen hjälper inte riktigt.. Ibland känner man sig hjälplös helt enkelt..,

God natt på er och ta vara på Varandra

Ovido - Quiz & Flashcards