Alla inlägg den 29 januari 2013

Av evelina nordberg - 29 januari 2013 23:44

Naglarna avbokade :(

Känns surt.. Men men så blir det ibland... Får åka med mina utväxta naglar och gömma dom någonstans.

Hatar bilar just nu.. På vägen hem från Göteborg hände det som inte ska hända! Framrutan på förarsidan ramlade ner! Clipsen i dörren hade gått av så det blev direkt upp till bästa bilverkstaden och beställa nya och nu ska de klämma in bilen imorgon så jag kan ta den till Karlstad på torsdag. Så A nu fixar du detta så som jag fjäska idag;)

Fick Idag leta efter min häst! Fick gå runt hela jäkla hagen medans de andra stod inne.. Efter 25 minuter kom hon lunkande... Hmmmm

Som det ser ut nu får jag nog göra en rapport på torsdag kväll i Karlstad men det tar ju 20 minuter.. Bara för att jag glömt lösenordet till rapporterings sidan! Men allvarligt så har man ju hundra lösenord! Hur ska jag kunna komma ihåg alla?

Mitt minne är som en guldfisk!

Av evelina nordberg - 29 januari 2013 10:56

Hela kroppen går snart av... Ont i halsen, feber och trött.. Det e min kombination.. Men imorgon hoppas jag det är borta då jag envist har intalat mig det...!!!!

Man kan intala sig det mesta. Jag kan intala mig att jag faktiskt är bäst i hela världen men inte F_N tror någon på det?

Jag kan också intala mig att på grund av sömnbrist låta min hjärna få reda på att sova gör man när man dör men min kropp gick inte på den!

Eller att nu när jag kommer hem är mitt hem städar och härligt iordning men det lär jag bli varse om att det inte är!!

Igår fick jag på tal om ingenting, en tid till frisören.. Så imorgon är det dags! Allt ingår ( barnvakt, betalningen och lugnet) så skönt det ska bli! Fast jag funderar på brunt med slingor i massa naturliga färger. Vill känna mig vårfräsch och än en gång intala mig själv att våren e på väg ;)

Så nej det blir nog inte någon extrem färg som rött, rosa, grönt eller blått!

Idag fick jag hämtat mitt fynd... Superfin och hon hade fått den när hon var liten och hon var glad att en ny liten tjej skulle få leka med den:)

Fick även bjudat på en annan grej som jag måste hämta i Falkenberg. Synd!!! Jobbigt att Ullared ligger nära då??? Ha ha

Ovido - Quiz & Flashcards