Alla inlägg den 4 januari 2013

Av evelina nordberg - 4 januari 2013 09:59

Ja alla dessa bonus kort man har på diverse saker..

Kappahl
Hm
Pop
Kicks
Ica
M.m

Vad tjänar du på det??

Vi föräldrar gjorde en uträkning som jag finner ganska intressant!

Pop ( polarn och pyret)
Om du handlar för 2500 kronor så får du 100 kronor i rabatt

Hm
Handla för 2500 kronor och du får 62,50 tillbaka

Kappahl
Handla för 2500 kronor så får du 125 kronor tillbaka

Hjärtat (apotek)
Handla för 2500 kronor så får du 75 kronor tillbaka

Stadium
Handla för 2500 kronor så får du 62,50 tillbaka

Åhléns
Handla för 2500 kronor så går du 50 kronor tillbaka

En fråga jag ställer mig är då: är det värt att dra runt på alla kort trots att många kör legitimation numera?

Jag vet att minst hälften av alla svenskar har många bonuskort och har haft länge... Har du inte på hm sp har du på granngårdeneller Ica??

Många ser det som en möjlighet men för mig ger det ångest! Tänk vad mycket jag handlat för när jag fick 150 kronor av hm häromdagen? Helt sanslöst!!

Ovido - Quiz & Flashcards