Alla inlägg den 9 januari 2013

Av evelina nordberg - 9 januari 2013 00:04

Startade dagen med personlig sanering :)
Dusch, ansikte på och dra en kam genom håret!
Kläder på och inser att jag har ett par tvättade leggings... Drar på mig dom med en lång kofta..

Klär på Moa och åker till Stenungsund för en mys fika med några anställda och säga hej då till Marie..

Väl där upptäcker jag att mina leggings har spruckit i hela grenen och endast trosorna räddar mig från världens rump chock!!

Fick gå och dra ner koftan hela tiden för att rädda mig lite :)
Men är man en superstressad småbarnsmamma så är man ;) alla ursäkter godtas...

Sen sanera jag bilen... Oj oj
Hur mycket skit kan man samla på sig??
Leksaker i alla dess former,
Olika dryckesförpackningar,
Några släpvagnssladdar,
100 olika brev (som jag ska skicka)
3 veckors reklam
Osv...
Men nu är den klinisk!


Idag var det DAGS!! Svenska Hollywood fruar..

De flesta damer i detta land bänkar sig i hopp om att bli lite irriterade, lite drömmande och lite mer irriterade.,

Ja där är hon, allas vår anna anka..
Broskdrottningen som visar upp sitt lyxiga hem precis som om hon har köpt det men huset ekar mer tomt än kyrkan på en måndag! Allt för att i slutet visa sig vara hyrt och stämningen ramlar in! Fasaden höll i exakt 50 minuter om ens det!

Och Maria... Underbara hon som är lycklig, massa underbara barn och en man som filmar rumpor. Men hej USA Svensson familjen..

Och till sist... Gunilla! Den märkliga varelse som lever dagen som att hon e president! Försöker sälja juice med hennes ansikte på och jag hade aldrig tagit i den för vem vill bli förknippad med denna hemska människa som folk vill lyncha?? Den juicen blir kortlivad!!

Så god natt!!

Ovido - Quiz & Flashcards