Alla inlägg den 7 januari 2013

Av evelina nordberg - 7 januari 2013 01:09

Jag hatar att irritera mig på saker... Då stänger jag av och sen är det slut på det roliga... Har inte tid för småstrunt så då blir det on/off

Kollar på en underbart söt film. Om att bli gammal tillsammans och hålla äktenskapet vid liv. Paret har inte haft sex på 5 år och sover i skilda sovrum sen urminnes tider..
En Ursöt film om livets prövningar... Lite seg ibland men budskapet finns där...

Funderade idag på vad lycka är???
Är lycka att se sin vän generad över den killen hon träffat? Ja självklart!!

Är det när köttfärsen på affären är på extra pris? Ja ibland så :)

Är det när man vaknar och kaffebryggaren är på och det luktar nybakt bröd? Absolut! För en stund i alla fall :)

Lyckan är så olika... Lycka kan vara allt! Och just nu känner jag mig oerhört lycklig... Låt mig nu få vara det..!!



Idag åkte jag fram och tillbaka till jobbet 4 gånger!! Först dit och lämna ett släp som skall bytas ut.
Sen in och fixa kassor m.m
Skulle åkte hem men åkte med stammisar och åt på pizzeria
Väl där ringde det och akut upp till jobbet igen
Och efter allt var jag på g hem och stod vid färlan då de ringde igen och jag hade glömt påsen med superviktiga saker... SUCK!

Så nu kallas jag jojo EVELINA :)
Tack för det L!!

Idag fick Moa massa ute leksaker av en anställd.. Hon frågade även om jag var intresserad av lekstugan så det hade varit roligt... Vill tapetsera, måla och bygga grejer inuti... Sätta litet staket utanför.., åh vad mysigt.. Jag har nog roligare än Moa då :)

Det är ju ett mindre projekt så det passar mig ypperligt.. Ha ha

Natt på er



Ovido - Quiz & Flashcards