Alla inlägg den 6 januari 2013

Av evelina nordberg - 6 januari 2013 02:09

Slow parenting?? Not My cup of Tea!!

Eller ja, det ska bli det nu...

Är du som jag?
Jag bokför lite samtidigt som jag leker med min dotter.
Jag lagar mat samtidigt som jag matar min dotter.
Jag har telefonmöten samtidigt som jag hänger tvätt..

Effektivitet kallas det enligt mig för resten av tiden kan vi lägga på att mysa, ta ett bad eller bara öva på att gå..

Jag uppskattar tiden med min lilla plutt något otroligt mycket! Hon e mitt allt och Slow parenting är kanske inget för mig men kanske för andra?

Jag tror på att göra vardagen personlig och tror samtidigt inte på att låta andra styra över den. Tror inte heller på att låta andra sätta sig på dig.

För vem bestämmer vad jag ska göra? Jo det gör jag och min dotter..!

Jag är så nöjd med mitt liv och jag trivs mer än bra med det! Nu har vi bara lite vi ska reda ut och komma på rätt köl med så är jag 100% nöjd!

Ovido - Quiz & Flashcards