Alla inlägg den 11 januari 2013

Av evelina nordberg - 11 januari 2013 13:21

Roligt att ringa BVC och be om råd.

För det första säger människan att jag inte tagit detta på allvar trots att jag sökt 5 gånger för samma sak varav 2 gånger de tyckte jag överdrev och vänta du ut det fick jag till svar...

Jo men tack! Nu i efterhand skulle jag trädkramat BVC centralen och vägrat gå därifrån! Hamnat på nyheterna om kvinnan som vägrade gå hem!

Att sen få till råd att inte låta Moa vara i stallmiljö sätter mig i en jävligt knepig sits.. Visst min dotter betyder ALLT men det finns ju två olika möjligheter då. Göra mig av med Fanny eller försöka pussla :(

Nu väntar vi på svar om vi behöver åka vidare eller inte... Remiss är i alla fall skickad till barnmedecin och vi hoppas på det bästa nu..

Ovido - Quiz & Flashcards