Alla inlägg den 15 januari 2013

Av evelina nordberg - 15 januari 2013 01:01

Bra kombination?

Trångt= köp en gigantisk soffa men själv får du sitta i ett hörn då din dotter breder ut sig mer än hunden! Förstår inte hur hon lyckas?
Så fort jag flyttar henne tittar hon upp och kryper tillbaks., så jag får nog köpa mig en egen soffa :)

Besviken? Ja du människa där ute som på många sätt betyder allt för mig! Att du inte förstår? 1 år har gått och inte ett ord.,, inte ett betydande ord kan jag tillägga! Trodde i min vildaste fantasi att du skulle ta dig i kragen och göra det rätta men lik förbannat sitter du på dina höga hästar trots att de är lägre än lägst! Snart är det försent!!! Bara så du vet det! Och hade jag varit som du hade jag omvärderat mitt liv genast! Du vet vem du är och denna konversation har vi haft förut!

Det finns inget annat att förlita sig på än sig själv! Tro inget annat = irriterad


Började skriva dagbok när Moa föddes! La ner det rätt snabbt för det löd såhär:

Mån: Fika med Maria
tis: Fika med Maria
Ons: fika med Maria
Tors: försov oss först, fika med Maria
Fre; fika med Maria
Lör; oj?!! Jo just det fika med Maria!'

Mycket intressant!!

Ovido - Quiz & Flashcards