Alla inlägg den 31 mars 2010

Av evelina nordberg - 31 mars 2010 18:59

Idag har jag jobbat extra, får göra det nu tydligen...

 

Fast det gick rätt bra... Pengarna går ju till Fanny såklart så då gör det inget trots att det hade varit roligare att jobba för att man vill det.

 

  

 

Jag ska verkligen kämpa nu för att ha Fanny kvar...

 

Vad gör man inte för sina djur?

 

Inatt ska jag hämta min bror och det ska bli roligt... även om det är mitt i natten... 

 

Kram på er 

Av evelina nordberg - 31 mars 2010 13:24

Läste mitt horoskop i en tidning som kom i brevlådan igår...

 

Ditt liv fylls av andras trassel och misslyckade beslut. Dina egna intressen hinner du inte med alls och därför är dettvå trista aprilveckor jag har framför mig. Du försöker ta det med fattning men det är lätt hänt att du tappar modet.

 

Ganska intressant tycker jag!!

 

Ja idag ska jag jobba extra för just nu behövs det... Gjorde även reportage igår då jag misstänker att det kommer behövas mycket nu... Om man ska behålla det man har vill säga..

 

Känns ändå skönt när man tänker på hur livet ter sig att man har dessa underbara vänner om man bara vänder på några stenar så finns de kvar...

 

Det har varit alldeles för mycket de sista dagarna och nu gäller det att bara göra det bästa av situationen.

 

Efter jobbet idag ska jag hämta storebror och Linda vid flyget... Mitt i natten igen men det gör inget för de ställer upp för mig och då finns jag där för dom såklart!

 

Officiellt går jag på min tjänst imorgon kväll också så nu börjar det ordna upp sig med livet..

 

Nej nu ska jag ta tag i mig själv och hoppa in i duchen för en varm skön dusch och sen åker arbetskläderna på.

 

  

 

Fanny är mitt hjärta!!! Jag ska verkligen kämpa för dig!

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards