Alla inlägg den 29 mars 2010

Av evelina nordberg - 29 mars 2010 12:00

Jobbade Fredagkväll.... Ganska mycket att göra...

 

På lördagen var jag i stallet på förmiddagen och begav mig sen till jobbet för en myskväll med Caisa... Vi hade riktigt roligt när vi jobbade för både var på sjukt dåligt humör så vi triggade upp varandra...

 

Sen så fick jag innan jag la mig efter kvällsjobbet ställa fram klockan så jag inte kom i fel tid till jobbet morgonen efter....

 

men jag kom faktiskt i rätt tid och fick snart sällskap av Johan som jobbat hela natten men ändå ville ta en kopp kaffe med mig.... Men sen efterlyste Soppan honom så han fick åka hem... Men strax därefter kom lilla Caisa och då gick dagen supersnabbt....

 

Man kan säga att denna helg varit upp och ner hela tiden men det som inte dödar det härdar!!

 

Ikväll ska jag jobba men en har jag även hoppat in lite extra under veckan för att hjälpa de som vill vara lediga så...

 

På Onsdag kommer två pepparkakor till hem så då får man hämta dom mitt i natten....

 

  

 

hoppas de inte har haft shotrace innan jag hämtar dom??? ha ha ha

 

kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards