Alla inlägg den 3 mars 2010

Av evelina nordberg - 3 mars 2010 14:00

Idag ska jag hoppa in och jobba för min arbetskamrat så jag börjar 17.15 till 22.30 känns märkligt att börja så sent för då har ju alla gått hemma från sina jobb men men...

 

Gjorde en tabbe förut. Började rensa allt skräp från altanen efter min lilla renovering. Har en eldhög på gräsmattan som jag ska elda till våren men... Jag kastade ut alla säckar men insåg sen mitt problem, hur ska jag ta mig ut på gräsmattan? det är ju nästan en meter snö kvar där ute... Så jag tog på mig stövlar men icke..  kom kanske fem meter sen sket jag i det. Det får ligga där helt enkelt..

 

Får se om jag orkar imorgon. Får väl skotta mig fram?

 

Igår hade jag besök här hemma... De hade med sig sin 15 veckor gamla hundvalp och jag insåg att min hund börjar bli gammal. Hon orkade verkligen inte med detta lillayrväder och jag påmindes snabbt om att ALDRIG skaffa en hundvalp igen... Det var nog bra då jag det sista har velat skaffa en hundvän till min. Jag är helt inne på Grand Danois men nu vet jag inte...? Kanske ska kolla efter en som är runt 6 månader så man slipper det första med kiss och bajs stadiet inne...

 

Får se vad framtiden ger.. Jag är verkligen en hundmänniska men ibland kan det vara skönt att inte ha några djur. Min pärla till hund kommer jag ju dock aldrig att göra mig av med för hon är det absolut bästa som finns och så mammig. Hon gråter ju bara jag går in i duschen för då vet hon inte vart jag tog vägen... myspys!!

 

  

 

Nej nu ska jag städa lite på nedervåningen innan jag börjar göra mig iordning för jobbet ikväll....

 

Ska drömma mig bort en stund också!! ha ha

Ovido - Quiz & Flashcards