Alla inlägg den 5 mars 2010

Av evelina nordberg - 5 mars 2010 15:04

Så var denna dag snart slut... Skulle gjort så mycket men fastnade lite här och var.....

 

Var och fikade med syster då Anneli hörde av sig och jag åkte förbi jobbet då det låg en påse till mig där (tack Anneli)

 

Fick handlat lite också.... kan behövas inför helgen...

 

På vägen hem åkte jag förbi hästarna en snabbis för att kolla till vatten och sådant och de mådde bra

 

  

 

Fanny och jag mysade i solen...

 

Ikväll ska jag se på solsidan men innan dess ska jag bege mig ner till stallet och ta in min pärla för lite ompyssling.... Jag tycker det är urmysigt att vara där nere och bara mysa med min häst....

Av evelina nordberg - 5 mars 2010 08:22

Idag blir det storröj i källaren (är det tänkt)...

 

Jag är ledig och dagen ska börjas med en kaffe hos min syster några mil bort...

 

Sen ska jag hem och städa...

 

Igår satt jag uppe till klockan var 01.30 p.g.a att jag var på dåligt humör och kunde då inte sova så jag sydde nya gardiner till vardagsrummet... Bra att man kan avreagera sig på saker som man ändå behöver ha gjort... Sydde fem längder så idag ska jag sy en kappa till det lilla fönstret..

 

Blev faktiskt jättefint...  konstigt nog?

 

I helgen har jag faktiskt inte jättestor aning om vad som händer? Ska nog bara ge dena helg en chans till tid för mig själv tror jag....

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards