Alla inlägg den 12 mars 2010

Bloppis-annons
Av evelina nordberg - 12 mars 2010 13:08

Säljer underbart härliga produkter från Mary Kay..

 

Hudvård och make-up...

 

Allt från handcreme till eyeliner och parfymer....

 

Priser beror på produkterna...

Övrigt (Personligt), Säljes - Orust (Västra Götalands län)
Pris:    100:-
Telefon:    0705772320
 
Av evelina nordberg - 12 mars 2010 12:58

Idag är en sådan dag när jag vaknade med inställningen att idag ska här grejas och fixas.... men icke (ännu i alla fall)

 

Först hamnade jag vid den berömda datorn för att skicka lite mail till alla Sveriges hörn.... Mycket som skall fixas hela tiden...

 

Sen fick jag maila bolagsverket då jag inte fått kopia på min företagsregistrering som jag begärt men nu är den på väg i alla fall..

 

Sitter och är smått livrädd då jag slappat rejält med att skotta taket och vet ni vad? nu är det på väg ner.... Hela kvällen igår så smällde det rejält på utsidan då all is ramlade ner.... Jag gick ut för att skotta undan det värsta men efter en hel natt av snöras så vaknade jag till en ytterdörr som gick att öppna cirka 10 cm... ha ha

 

men nu är nästan allt borta i alla fall....

 

Nu ska det städas i alla rum här hemma och använda de stora säckarna jag fick av Johan till allt skräp som står i källarn efter renoveringen... Kanske kan få lite ide´er då

och se vad man kan använda källaren till?????????

 

Kram på er

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards