Alla inlägg den 26 mars 2010

Av evelina nordberg - 26 mars 2010 10:11

 

Fredag idag... för många betyder det ledigt och vila...

 

Men icke! Idag ska jag jobba kvällen och så även imorgon... På Söndag öppnar jag och sen har helgen flugit förbi i en ilande fart... Men det känns faktiskt otroligt bra!

 

Igår skulle jag ringa min mor så hon kunde ventilera lite med mig men kom snabbt på att hon inte är hemma... ha ha

 

Men som tur var så ringde min kära far och berätta att dom hade det bra och det var ju roligt. Inte för att jag tvivlade på det men känns bra att höra i alla fall...

 

  

 

Min ena bror är ju hämtad från Landvetter och de hade haft det superbra....

 

   

 

På Onsdag ska jag hämta nästa lass från Thailand då min äldsta bror dyker upp där med sin Linda....

 

  

 

Nu är de nog riktigt uppvilade och redo för kommande biltävlingar och allt annat vad de nu sysslar med...

 

Jag tänkte för mig själv att jag nu är värd en resa efter att ha hämtat/lämnat 3 familjer på Landvetter, skött den äldsta i familjen och brytt mig om lägenheter/hus m.m

 

Ska nog fundera mer på det?

 

Skänker även en tanke till en underbar vän och du ska veta att jag ska göra det du frågade mig om och jag kommer finnas där! Vi löser det  (du vet vem du är)

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards