Alla inlägg den 18 mars 2010

Av evelina nordberg - 18 mars 2010 12:40

Idag skulle jag greja hemma men jag får greja mer ikväll tror jag....

 

Ska snart bege mig till hästarna och sedan vidare till mor och far för de behövde lite hjälp, självklart ställer jag upp...

 

Efter de fått min hjälp med att hämta/lämna bilar och handla lite så ska jag köra dom till Landvetter flygplats då de ska till Thailand i en hel månad.... Avundsjuk? inte alls!

 

  

 

Då ska de slappa vid denna stranden med en öl i handen!!

 

 

Jaja sånt e livet. Jag stannar här hemma och håller koll på mormor och farfar för de kommer behövas antar jag....

 

Ikväll så får jag väl bry mig om mig själv och laga god mat och mysa framför tv:n.... Fast det är ju inte helt fel heller...

 

Kram på er 

Ovido - Quiz & Flashcards