Alla inlägg den 23 mars 2010

Av evelina nordberg - 23 mars 2010 18:25

back to work....

 

På fredag går jag på vikaratet.... Nu är det dags att återgå till den normala vardagen...

 

Ska bli skönt att få en normal vardag med jobb... Slippa gå hemma o städa och greja hela dagarna...

 

Så nu är det slut på lata hemmadagar....

 

så ikväll blir det en dator och telefonfri kväll för att ladda upp....

Av evelina nordberg - 23 mars 2010 07:54

Igår fick jag grejat en hel del... så skönt!

 

Sen fick jag för mig att baka bröd då Emil älskar nybakt bröd....

 

Så på kvällen åt vi nybakt bröd med favoritosten.... så himla gott....

 

Kollade på Svenska Hollywoodfruar och inser att de har nog inte så roligt som de säger.... ha ha

 

Ska snart köra min kära mormor en sväng och sen blir det lunch med underbara Ywonne. Just nu öser det ner regn utanför så en god lunch kan bara göra denna dag bättre och dessutom med otroligt trevligt sällskap....

 

 

Imorgon skall jag jobba och så även torsdag... Men natten däremellan skall jag hämta min kära bror på flygplatsen mitt i natten. Innan mor och far åkte beklagade jag mig i något hopp om sympati att jag ska hämta dom mitt i natten men upptäckte då snabbt att nästa bror landar samma tid nästa vecka och vem ska hämta dom? Jo, jag! Och vem ska hämta mor och far när de kommer hem samma tid....? Jo, jag!

 

Ingen sympati här inte.... ha ha

 

Nej nu blir det promenad med Mizzy innan jag beger mig...

 

Ovido - Quiz & Flashcards