Alla inlägg den 10 mars 2010

Av evelina nordberg - 10 mars 2010 10:54

Måndagen bestod av magsjuka hela dagen.... Sådär roligt!!

 

Tog tempen på kvällen och den låg på 40,1 så jag var riktigt dålig.... Låg mest och yra hela dagen och gjorde allt för att sova bort hela dagen så det skulle försvinna...

 

till råga på allt så sov jag hela dagen  i soffan vilket kändes dagen efter då min rygg värkt och gör så än idag....

 

Min sjukdom gör ju inte saken bättre då det kommer ta c:a en vecka att komma igång igen då jag slog ut det mesta men men... Jag har väl ätit två brödskivor på tre dagar nu så...

 

Men nu ska jag sluta klaga... Finns de som har det värre...

 

Sitter och kollar på en ny bikini inför sommaren men vet inte riktigt vad jag ska ha ännu.... hhhmmm

 

I helgen ska jag iväg och det ska bli skönt att komma bort en stund... Sen så startar en ny vecka och då kan man släppa allt som varit denna veckan....

 

Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards