Alla inlägg den 24 mars 2010

Av evelina nordberg - 24 mars 2010 17:43

Nu på eftermiddagen är jag slapp...

 

Jag känner mig otroligt trött och funderar på om en powernap e på schemat?

 

Nepp det får vänta...

 

Skulle ta en macka till mellanmål förut men osthyven och jag har tydligen något otalt med varandra... för istället för att hyvla grevé osten så hyvlade jag handflatan...

 

en jätte skinnbit åkte med i detta tag... blev blod över hela köksbänken och mig själv... nu 20 minuter senare blöder det fortfarande igenom det fjärde plåstret jag har på mig...

 

Tycker synd om mig själv (så slipper andra göra det, ha ha)

 

Jobbade idag och vi var verkligen i städartagen... Hela lagret gjordes av Johan och jag och min kollega Mariann tog resten... Praktikanterna tog själva butiken... Så skönt!!

 

Imorgon är det fit for fight då det är varudag så då gäller det att vara på topp!!

 

Kram på er

Av evelina nordberg - 24 mars 2010 08:07

Ibland vill man bara dra täcket över huvudet? är det inte så?

 

Igår kväll var verkligen en sådan kväll... stor suck...

 

Idag ska jag jobba en stund och så även torsdag, fredag, lördag, söndag & måndag.... Blir en härlig helg...

 

  

 

Ska försöka ge mig ut med Fanny under helgen också för det var riktigt mysigt häromdagen....

 

  

 

Efter jobbet idag ska jag försöka sola och sen ska jag hem & vila då jag i natt ska hämta min underbara bror och hans tjej på Landvetter flygplats.... Dessa pepparkakor

    

 

Fick meddelande från mor & far att de har det super där nere i Thailand och att de har 3,5 veckor kvar... Gottegrisar!!

 

Kram på er

 

Ovido - Quiz & Flashcards