Alla inlägg den 19 mars 2010

Av evelina nordberg - 19 mars 2010 15:42

ja idag är det fredag men det känns inte så....

 

Har absolut inget planerat förutom att greja här hemma...

 

Idag kommer det hjälp och det ska bli skönt!! Ska bli otroligt skönt att få hjälp med avloppet.... tjooho!!

 

men annars? nej ingenting...

 

Hur känns det då? ja ganska bra då jag ska ta itu med Emils garderob och så även min... Är inne i en period när det rensas.... slängs..... ges bort..... så skönt!!

 

Idag var jag i Stenungsund och solade.... gick promenad med Mizzy och bara njöt... Jag njöt till och med av det grådassiga vädret!!

 

Är nöjd med att snön ger med sig för nu kan man snart ge sig ut och rida utan livsfara!!

 

Så fort det håller sig runt 5-10 +grader dygnet runt så kan jag duscha av Fanny också... ska bli underbart....

 

Är ju ingen panik men det ska bli skönt att få det gjort...

 

Ska ringa hovis också så hon kan få nya fina hovar till det underbara vädret som förhoppningsvis kommer snart....

 

Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards