Alla inlägg den 1 mars 2010

Av evelina nordberg - 1 mars 2010 10:46

Idag är det som sagt måndag....

 

Helgen har varit intensiv kan man säga...

 

Jobbade fredagkväll och det var ganska mycket att göra trots väder och liknande...  Lördagmorgon drog jag och Amanda till Göteborg på Eurohorse mässan. Måste nog erkänna att mässn blir sämre och sämre för varje år... Hittade ingenting...

 

Eller jo, benreflexer till Fanny men det var ju samma pris som i affären här hemma så....

 

Lördag kväll så jobbade jag med Caisa och fick fint besök...

  

Det var ganska mycket folk i omlopp så det var riktigt roligt. Åkte hem och slängde mig i sängen då jag skulle jobba dagen efter.

 

På söndag morgon åkte jag till jobbet och var på riktigt bra humör. Johan var där för att fixa något med pumparna så han gick med mig in och vi möttes av den ena katastrofen efter den andra. Tur att man vaknat på rätt sida denna morgonen.... ha ha

 

Efter många om och men och eviga telefonsamtal lyckades vi reda ut allting...

 

På vägen hem kände jag hur allt kom över mig. Stressat hela dagen och slängt i mig en macka i farten på jobbet.

 

Så denna dag fick det bli pizza (ångrar det efteråt) men just då var det ganska gott.

 

 

Kvällen gick åt till hästarna och ut till mor för att hämta/lämna saker...

 

Just nu sitter jag och funderar på om golvet verkligen behöver skuras idag eller om det har möjlighet att vänta tills imorgon? stora problem? nä inte direkt...

 

kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards