Alla inlägg den 22 februari 2013

Av evelina nordberg - 22 februari 2013 22:26

Idag är en sådan dag! En dag jag helst vill glömma med en gång!
Ibland har man sådana dagar helt enkelt och idag tog det stopp!

Jag säger inte ofta till någon hur jag mår, skulle inte falla mig in att berätta mitt innersta. För om folk visste hur det låg till så hade de tyckt synd om mig och det värsta jag vet är när någon tycker synd om mig!

Åh vad trött jag är ikväll. Krafterna rann ur mig totalt så lite sömn på detta så är jag pigg och glad imorgon!

Imorgon kväll blir det lite röj och fixa tårtorna inför söndag.. 1 års kalas för Moa:)
Min lilla skrutt är snart 1 år. Hur kunde det ske?
Betyder det att jag nu är 1 år äldre? Kan aldrig stämma! Åldersnoja? Inte det minsta!

Nä tvättmaskinen, diskmaskinen, strykjärnet och dammsugaren ropar på mig!

Nu ska jag fixa inför imorgon så jag får med mig allt ;)

Av evelina nordberg - 22 februari 2013 16:33

Ambassadör för kvinnors företagande innebär:

Ett kontrakt på 6 sidor med åtaganden
Ett paket levererat med pärmar och liknande
Och........

En stressad småbarnsmamma som är jättenervös

Av evelina nordberg - 22 februari 2013 15:35

Duschad och fräsch. Tar tag i resten sen!

Just nu sitter jag i morgonrocken med kaffet i högsta hugg och tänker på hur det kan bli?

Efter en sak som hände när jag var 17 trodde jag inte jag kunde bli gravid alls! Läkarna trodde inte heller det men en dag så gick jag till läkaren på grund av smärta, trötthet och allmänt dåligt fokus. Blev vidarbefodrad till BM och Då kom beskedet- du är gravid min vän!

Nu sitter jag och ser stolt på min lilla vän som finns hos mig! Mitt liv och allt!
Tänker även på Emil som just nu är i Norge och lever loppan och ringer hem en gång varannan månad för att berätta att han lever. Är mäkta stolt över honom!

Idag känner jag mig dock lite småstressad då jag var i behov av en dusch! Jag ville verkligen stå i en jättevarm dusch och koppla av bara för en liten stund! Och rätt som det var så somnade min skrutt och jag satte på kaffebryggaren, hängde en tvätt och la i en ny och sprang in i duschen. Åh vad härligt!

När jag kom ut så var det kaffe lite överallt för om jag hade tittat efter så hade jag kommit ihåg att jag satte på kaffet imorse men hann inte dricka upp det. Så kannan var redan full när det nya kaffet börja rinna ner... Suck!
Det är jag i ett stressat nötskal!

Så nu ska jag se klart på familjen annorlunda för att sen klä på mig och in till Stenungsund för andra gången idag. Har lite ärenden...
Kemtvätten
Lindex
Städa bilen
Handla allt jag missade imorse
Köpa en ny torkställning då min ramlade ihop igår (egentligen för två veckor sen men ignorerat det)

Sen hem och röja, baka, fixa och förbereda mig inför imorgon ;)

Ovido - Quiz & Flashcards