Direktlänk till inlägg 22 februari 2013

Åh så det kan bli?!??

Av evelina nordberg - 22 februari 2013 15:35

Duschad och fräsch. Tar tag i resten sen!

Just nu sitter jag i morgonrocken med kaffet i högsta hugg och tänker på hur det kan bli?

Efter en sak som hände när jag var 17 trodde jag inte jag kunde bli gravid alls! Läkarna trodde inte heller det men en dag så gick jag till läkaren på grund av smärta, trötthet och allmänt dåligt fokus. Blev vidarbefodrad till BM och Då kom beskedet- du är gravid min vän!

Nu sitter jag och ser stolt på min lilla vän som finns hos mig! Mitt liv och allt!
Tänker även på Emil som just nu är i Norge och lever loppan och ringer hem en gång varannan månad för att berätta att han lever. Är mäkta stolt över honom!

Idag känner jag mig dock lite småstressad då jag var i behov av en dusch! Jag ville verkligen stå i en jättevarm dusch och koppla av bara för en liten stund! Och rätt som det var så somnade min skrutt och jag satte på kaffebryggaren, hängde en tvätt och la i en ny och sprang in i duschen. Åh vad härligt!

När jag kom ut så var det kaffe lite överallt för om jag hade tittat efter så hade jag kommit ihåg att jag satte på kaffet imorse men hann inte dricka upp det. Så kannan var redan full när det nya kaffet börja rinna ner... Suck!
Det är jag i ett stressat nötskal!

Så nu ska jag se klart på familjen annorlunda för att sen klä på mig och in till Stenungsund för andra gången idag. Har lite ärenden...
Kemtvätten
Lindex
Städa bilen
Handla allt jag missade imorse
Köpa en ny torkställning då min ramlade ihop igår (egentligen för två veckor sen men ignorerat det)

Sen hem och röja, baka, fixa och förbereda mig inför imorgon ;)

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av evelina nordberg - 11 april 2013 14:56

Nordberg.vimedbarn.se

Av evelina nordberg - 10 april 2013 09:03

Igår åkte vi och badade... Vi åkte till Vänersborg badpalats. Ett ganska litet mysigt ställe där man inte känner någon framför allt! Med min nya bikini kände jag mig lite bättre men inte bra :) har noll i entusiasm för min kropp och det känns ju ...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 16:15

Blev bjuden på fika idag :) En anställd hade bjudit med mig till Sundsby och oj vad gott allt såg ut! När vi kom stod det en stor present på bordet till Moa :) Moa fick en bil som hon älskade! Hur gulliga anställda har inte jag? Sen att...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 02:44

Åh klickar in på jobbets mail... Skummar igenom lite lätt... Åh det öppnar vi!! Stort grattis till Evelina med personal i Stenungsund för att ni tog hem vinsten i tvätt tävlingen! 1:ā kvartalet avklarat och nu kör vi hårt på nästa!! Har lovat...

Av evelina nordberg - 5 april 2013 15:18

Vareviga dag kommer det 100 mail om rabatter och du blir först om detta! Jag förstår verkligen hur folk hamnar hos lyxfällan. Det är väldigt lätt att gå på alla erbjudanden man bombarderas med! På tal om shoppande så har jag äntligen hitt...

Ovido - Quiz & Flashcards