Alla inlägg den 18 februari 2013

Av evelina nordberg - 18 februari 2013 18:23

Massa roliga besked,,,

Stockholm i april blir det... Ska på konferens så nu väntar jag på svar från mor om hon åker med och agerar barnvakt?

Stannar några dagar så man kan träffa vänner och nya vänner... Är rätt fantastiskt ändå att jag träffat en underbar tjej via nätet ( låter märkligt) men hon jobbar inom samma kedja och har barn så vi har mycket gemensamt :)

Sen blir det en tur till den näst bästa stationen (Shell i Botkyrka) för att krama om bästa J!!! Ska kolla in min konkurrent och hur bra hon utgör sitt jobb ;) *klanderfritt*

Och många fler....

Idag har varit en off dag. Jag har inte haft på mig telefonen hela tiden och det har varit SÅ skönt!!
Kände att lite kan man lösa själv utan att ringa mig om varenda småsak! Det många inte förstår är att det rings dygnet runt... Morgon/middag/kväll och natt! Alla tror att det bara är dom som ringer men min telefon rings det på konstant! Så ibland så lägger jag ifrån mig den ;) ibland med flit och ibland inte ;)

Idag har jag i alla fall spenderat min dag med vänner och barn... Behövligt.

Är också otroligt tacksam för allt som händer min vän M och se hur glad hon e. Även att min sys just nu snurrar runt på en planet vi alla känner till ;) till och med en väldigt trevlig Karl ;)

Nä nu får jag ta lite mat

Av evelina nordberg - 18 februari 2013 10:00

Älskar nätshopping :)

Av evelina nordberg - 18 februari 2013 09:29

Hur ser han ut? Alltid sett honom som en otroligt snygg och maskulin person men nu? Rutig kavaj i all ära men frisyren? Nämner inga namn men är just nu på Nyhetsmorgon.

Idag förväntas jag av mig själv att greja...stryka vidare och skura golv..

Just nu sitter jag i soffan med min nya kaffekopp som jag fått av M. En liten skrutt ligger och biter mig i tårna och skrattar när jag drar undan foten. Såhär borde varje morgon vara!

Ovido - Quiz & Flashcards