Alla inlägg den 1 februari 2013

Av evelina nordberg - 1 februari 2013 19:02

2 kg minus! Trots en lokal stor som svenska mässan med godis! Heja mig!!

Temat i år var jag är en vinnare- give me five! Känns kanske inte alltid så men nu är jag taggad och det ska min personal bli också! Nästa år vill jag att min station skall stå som vinnare!! Nu har jag gett mig fan på det...

Nu väntas en kväll med *god* middag... Brukar vara sådär så kanske åker hem ikväll om inte det blir ändrat.. Saknar trots allt min lille skrutt hemma..

Av evelina nordberg - 1 februari 2013 10:12

Ja vad säger man när vd:n för bolaget kommer in halvnaken i kungakrona och cape?? Sjungande på we are all the winners... Ge mig ork!!

Eller en spritt glädjetjutande David hellenius som pratar om hur han nästan slog ut tänderna på en köpman igår i ett missöde med mikrofonen?

Verkar som en givande dag?

Av evelina nordberg - 1 februari 2013 09:11

Stor evian vatten, tuggummi, kaffe och dunkande musik till min huvudvärk.
En sal med 1500 personer som alla pratar i högsta volym!!?!??

Gårdagen blev bättre än jag väntat mig så nu återstår frågan?? Hem idag eller imorgon?

Just nu visas det bilder på en stor skärm då mötet skulle börjat nio men några var visst morgontrötta?? På bilderna visas människor från förra året och jag kan till hundra garantera att bilderna är tagna efter 02:00 då alla är som snyggast, fräschast och definitivt nyktrast!!!

Vid brand: gå inte på toaletten då det är helt ok att kissa ute vid nödsituation. (dumförklara mig gärna)


Välkommen till min värld!

Ovido - Quiz & Flashcards