Alla inlägg den 5 februari 2013

Av evelina nordberg - 5 februari 2013 17:31

Idag öppnade jag mitt hjärta för min mor. Jag behöver ingen som ger *goda* råd för de kan jag lista ut själv. Jag vill bara att någon lyssnar..

Så idag sa jag till min mamma som det var och hur jag mådde... Ibland bär man allt inom sig och ibland brister det och då finns hon där, redo!

Spelar ingen roll hur gammal man blir för mamma kommer alltid finnas i ens hjärta!

Hon fördömer inte och lever inte helt upptagen i sitt liv utan hon är där.,

Många lever i förnekelse om hur livet är i deras lilla dröm men verkligheten lurar bakom hörnet mina vänner

Alla dagar går runt och runt... Det är ALLTID något!! Ingen lugn och ro.

Så nu planerar jag min relax/shopping/njuta tur till Stockholm. I april får det bli.. Vårväder och fint.. Men först.....
Så väntar jag på Moas utredning som kommer nu i februari... Vi tar en sak i taget helt enkelt..

Vad betyder allt? Ibland säger någon en sak och man undrar hundra gånger om man verkligen hörde rätt?????!
Kanske man hörde det man tror??
Svaret lär man aldrig få veta för jag är för feg för att fråga! Men det tär i mitt huvud att inte veta!!!!! Vad sa du egentligen?

Igår kom min mor/far och fira min födelsedag... Kandelabern är numera min! Så underbart!
Så väntas mys i soffan på kvällarna med tända ljus i min kandelaber! Ett glas vin ikväll? När jag nu då kommer hem?

Ovido - Quiz & Flashcards