Alla inlägg den 26 februari 2013

Av evelina nordberg - 26 februari 2013 14:13

Allvarligt?

2012 var det ett jäkla tjöt om hästar och att de inte fanns för de var frukter och Gud vet allt?

2013 finns hästarna precis överallt!

Hur ska ni ha det?

Idag var grannarna och maria på tacos lunch. Väldigt mysigt!

Moa uppförde sig galant trots att hon var tvungen att ta av sig kläderna inför gästerna och byxorna åkte aldrig på igen kan man säga :)

Är det inte strumpor hon tar av sig så är det mössan eller byxorna.
I söndags ville hon ta av sig klänningen men där satte jag stopp :)

Det är så vi är här!
Vi gillar inte tjocka kläder och älskar att gå runt i pyjamas...

Längtar till våren och sol!!!

Av evelina nordberg - 26 februari 2013 10:01

Man vaknar väldigt fort på morgonen när det ringer och en person säger:

Hej jag heter ..... Och ringer från narkotikapolisen!

Va??? Fast jag visste vad det handlade om egentligen

Sen fortsatte han:
Vi vill tacka dig för ditt stöd och att du hjälper oss att i vårt jobb mot att ungdomar brukar droger
Sen undrar jag om du är villig att hjälpa oss i sommar igen?

Absolut mer än gärna!

Jag fick anstränga mig hårt för att höra vad han sa då Moa stod och skrek mamma i örat konstant!

Ovido - Quiz & Flashcards