Alla inlägg den 17 februari 2013

Av evelina nordberg - 17 februari 2013 20:33

Har tänkt länge på en sak. Jag tänker inte säga det men skulle gärna vilja! För personen ifråga sitter nöjt medans jag vet så mycket mer som skulle göra denne lite mindre nöjd. Istället får någon annan ta slaget. Känns orättvist men jag vet också att denne snart biter sig själv i svansen och då är rättvisan tillbaka.

Min ork lades på sista boken. Så otroligt bra! Snart slut tyvärr... :( känns vemodigt och för några timmar drömmar jag mig bort. Gråter, skrattar och blir förbannad. Sen inser jag att det är inte jag som är med i boken utan jag bara läser den. Varför kan man inte bara kasta sig in för en stund?

Har ni någongång tänkt: Vad håller jag på med?
Det har jag gjort minst 100 gånger :)

Just nu längtar jag tills på lördag då heldagen skall spenderas med underbara E!! Tänk vad fort tiden går?
Åh vad jag saknat henne och våra prat!

Just nu lägger jag upp veckan i kalendern... Ja, kalendern!
Planera möten, läkarbesök, allt som ska göras och lite till...
Evigt planerande! Men det behövs kan jag meddela.. Min förvirrade hjärna glömmer 90% av det som borde göras.

Nä gardinerna väntar

Ovido - Quiz & Flashcards