Alla inlägg den 15 februari 2013

Av evelina nordberg - 15 februari 2013 14:11

Snart åker jag upp till M och sliter boken ur hennes händer och låser in mig på hennes dass och sträck läser!

Känner mig som tonåring igen och just nu skulle jag kunna dö för andra boken!

Hur kan man bli besatt på 12 timmar?

Den är som en naken dröm med vissa undantag men ändå!

Man gråter/ blir förbannad/ skrattar och myser samtidigt! Bästa boken någonsin!

Hur blev det såhär? Att M inte läst ut andra boken när jag behöver den NU gör mig ännu mer förbannad!

Jag köpte den som avkoppling! Avkoppling är det minsta den är!

Alla karlar i världen borde läsa boken och bortse från vissa saker, tack!

Nä stanna till på vägen och kravet är! Ny bok och nu både 2:an och 3:an!

Av evelina nordberg - 15 februari 2013 11:26

Vad är detta?

M jag kommer bli förbannad Om denna serie slutar dåligt!

Jag är helt uppslukad... Vill bara läsa så sen beger jag mig för att köpa de andra 2 delarna.. För denna tar slut idag och då måste de andra finnas bredvid mig.

Filmatisering?? Varför sa du så? Kommer vara 100 tjejer som sitter där och rodnar i biosalongen! Alla smått generade och de hoppas att deras män fattar innebörden och vilka delar de skall välja ut!!!

I alla fall enligt mig!!

Av evelina nordberg - 15 februari 2013 11:26

Vad är detta?

M jag kommer bli förbannad Om denna serie slutar dåligt!

Jag är helt uppslukad... Vill bara läsa så sen beger jag mig för att köpa de andra 2 delarna.. För denna tar slut idag och då måste de andra finnas bredvid mig.

Filmatisering?? Varför sa du så? Kommer vara 100 tjejer som sitter där och rodnar i biosalongen! Alla smått generade och de hoppas att deras män fattar innebörden och vilka delar de skall välja ut!!!

I alla fall enligt mig!!

Av evelina nordberg - 15 februari 2013 00:20

Glad kväll... Mysmiddag hos mamma där det bjöds på pasta med räkor :) supergott!!

På vägen hem åkte jag till hästarna. Mös riktigt länge i stallet. Matade hästarna med morötter och gick runt med höhögar i hela hagen. Inatt får de röra på sig!

Jag älskar lukten av häst! Blir lite sinnesro av det. Man slappnar av och hästarna jäktar inte så det är ingen ide att man själv gör det!

Försökte ta kort på dom men man kan uttyda några/någon häst på något kort i alla fall!

Väl hemma sov Moa vidare men vaknade nyss med andnöd igen! Är så trött på att tvinga henne att inhalera trots att det är för hennes eget bästa! Så himla jobbigt att ge en liten detta då hon inte förstår varför. Får se hur vi mår imorgon, annars blir det hemma hela dagen lång.

Nu ska jag ge mig in i femtio nyanser av honom... M har lurat mig!
Jag är anti allt som alla andra gör.. Vanligtvis!

Som t ex:
Twilight filmer - nej tack

Jag känner inte behov att göra samma som alla andra på grind av brist på samtalsämnen och grupptryck. Jag håller mig där ute där jag trivs bäst helt enkelt.


P&K

Ovido - Quiz & Flashcards