Direktlänk till inlägg 21 februari 2013

Oj

Av evelina nordberg - 21 februari 2013 10:51

Igår skrev jag ett långt inlägg men ångrade mig och kastade det strax efter... Handlade inte om någon utan om mig och insåg att det var saker jag vill hålla för mig själv trots att det ibland kan vara skönt att skriva av sig:)

Idag börjar huvudvärken lätta som jag fick igår eftermiddag. Jag och Moa la oss vid fem tiden och sov... Sov nästan hela natten för både hon och jag mådde sådär.

Moa var på 1 års kontroll i förrgår och det gick bra trots att läkaren kom inhoppande på kryckor då försäkringskassan inte godkänt hans sjukskrivning efter en operation (komiskt?)

Allt såg bra ut och hon vägde cirka 10 kilo och längden fortsätter uppåt...

Moa vägrar just nu att vara mer än 30 cm från mig... Hon ska sova på mig, sitta bredvid och jag ska sitta på golvet bredvid henne när hon leker. Så det är väl det jag gör för det mesta?!?

Att gå på toa utan Moa är lönlöst för då sitter det en bebis på andra sidan grinden och gråter. Så det där med egentid på dass är bortblåst!

Nu är det bestämt att det blir Stockholm i alla fall i april... Jag och Moa åker upp och spenderar våra dagar lite hur som helst? Troligtvis åker min mor med och avlastar lite..

Jag ska i alla fall in på Zara barn för de har de snyggaste kläderna till barnen.

Nä nu blir det soffläge och huvudvärks tabletter...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelina nordberg - 11 april 2013 14:56

Nordberg.vimedbarn.se

Av evelina nordberg - 10 april 2013 09:03

Igår åkte vi och badade... Vi åkte till Vänersborg badpalats. Ett ganska litet mysigt ställe där man inte känner någon framför allt! Med min nya bikini kände jag mig lite bättre men inte bra :) har noll i entusiasm för min kropp och det känns ju ...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 16:15

Blev bjuden på fika idag :) En anställd hade bjudit med mig till Sundsby och oj vad gott allt såg ut! När vi kom stod det en stor present på bordet till Moa :) Moa fick en bil som hon älskade! Hur gulliga anställda har inte jag? Sen att...

Av evelina nordberg - 6 april 2013 02:44

Åh klickar in på jobbets mail... Skummar igenom lite lätt... Åh det öppnar vi!! Stort grattis till Evelina med personal i Stenungsund för att ni tog hem vinsten i tvätt tävlingen! 1:ā kvartalet avklarat och nu kör vi hårt på nästa!! Har lovat...

Av evelina nordberg - 5 april 2013 15:18

Vareviga dag kommer det 100 mail om rabatter och du blir först om detta! Jag förstår verkligen hur folk hamnar hos lyxfällan. Det är väldigt lätt att gå på alla erbjudanden man bombarderas med! På tal om shoppande så har jag äntligen hitt...

Ovido - Quiz & Flashcards