Alla inlägg under december 2012

Av evelina nordberg - 4 december 2012 17:24

Vad vissa är konstiga??

Jag förstår inget och kommer aldrig göra utan en förklaring som med allt annat men så är det kanske? Vissa biter sig själva i svansen någon dag för det kommer alltid tillbaks..

Jag har i alla fall bestämt mig. För många kockar gör verkligen inte en bättre soppa så nu är det nog!

Ni vet att på alla arbetsplatser finns ett guldkorn. Idag var det M och jag är sp himla glad för det hon gjorde idag och vi löste det Superfint ändå..

Detta väder = inte min melodi!
Jag är verkligen inte skapt för detta väder... Jag är skapt för storstaden i 15-19 grader på en uteservering i vårsolen... Sån e jag! Tror att många håller med mig men känner sig tvingade att älska detta väder! Men nej, inte jag inte. Ja jag har små barn men hon gillar faktiskt inte heller vädret så det så... Sådan mor sådan dotter ;)

NOT MY CUP OF TEA!!!

Av evelina nordberg - 4 december 2012 01:06

Snö var det här...


Hund-älskar det!
Katter-älskar det inte! Utan sitter bakom mina vita gardiner och gör dom?? Hmmm brun/svarta
Bil-går som en orm och bromssträckan blir tydligt väldigt lång!
Moa-not a big fan! För mycket jobbiga kläder!
Moas mamma- hatar det! Iskallt, blött, jäkligt och allmänt inte trevligt


Sån e jag!


Skulle förut dra på mig en av alla vinterjackor men insåg att den där personen (jag) som skulle åka till kemtvätten med dom, aldrig kom dit för där hänger då lika skitiga som i våras!!

Av evelina nordberg - 3 december 2012 00:08

Advent? Inte hos mig för inga saker är uppe... Ska nog göra det imorgon kväll. Kommer stå där och svära över utebelysningen och vilken idiot snurrade ihop detta förra året? Jo jag men man tycker alltid man är smart som snurrar åt rätt håll men lik förbannat är det fel håll när jag ska snurra upp det nästa gång.

Adventsljusstakarna funkar säkert inte heller och det finns säkert inga reserv ljus då jag alltid köper konstiga ljusstakar..

Min mor och far däremot har alltid ordning och mor sätter upp och pappa byter ljus. Så är det bara och så skall det vara..

Igår hjälpte jag en mycket god vän. Hon fick vinterhjulen på och passade på att tvätta hennes bil:)
Såg helt ny ut efteråt:)
Nu kan hennes dotter vara lugn för hon har oroat sig för dessa vinterdäck;)

Imorgon måste jag posta paket. Flera stycken ska iväg och de har legat i bilen i en vecka nu. Massa hyrfilmer som upptar mitt baksäte i onödan. Sån e jag:) skjuter upp det hela tiden.

Tänkte på en sak förut! Jag saknar att vara anställd på ett sätt. Saknar mina arbetskamrater som man kunde dricka vin med, gå ut och käka eller bara hitta på något. Nu när man är chef är man utanför alltihop. Vem vill umgås med chefen? jag är lite som det svarta fåret som ingen vill umgås med.. ;)

Lillskruttan sover... Mitt allt i alla lägen för hon är den som vill umgås med mig ;)

Fick fyndat på loppis igår... Superbra! En jacka till Moa för 100 kronor... Aldrig använd... Är Jättenöjd

Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards